Queen

Az élelmiszerek világában egyre fontosabb szemponttá válik az összetétel átláthatósága, a tudatos vásárlás és a valódi ízélmény keresése. Különösen igaz ez az üdítőitalok piacára, ahol az utóbbi évtizedekben drámai változásokon ment át a termékpaletta. Míg régen a választék a „cukros” és a „light” változatokban merült ki, ma már nehezen találni olyan üditőt, amelyben valódi cukor található, nem pedig valamilyen művi édesítőszer.

Ez a tendencia érthető az ipari és táplálkozástudományi megfontolások fényében, de sok fogyasztóban hiányérzetet hagy. Egyre többen érzik úgy, hogy eltűnt a valódi íz választás szabadsága. A retró ízek utáni vágy, a gyerekkor ízeit felidéző termékek iránti kereslet mind azt jelzik, hogy lenne igény az őszinte, valódi összetevőkkel készülő italokra.

Ebben a környezetben válik egyre népszerűbbé az ásványvíz-alapú üditőital, amely átmenetet képez az ízesített vizek és a klasszikus szénsavas üditők között. Az ilyen italok egyik legfontosabb előnye az átlátható, letisztult összetétel. A fogyasztó pontosan tudja, hogy mit iszik: magyar ásványvizet, ízesítőkkel vagy természetes aromákkal, édesítőszer nélkül.

A Queen üditőitalok éppen ezt a nosztalgikus és őszinte utat képviselik. Az Albertirsán palackozott magyar ásványvíz az alap, amelyre a retró ízvilág és a kompromisszummentes ízélmény épül. Nincsenek benne művi édesítők, csak telt, gazdag és egyszerűen nagyszerű ízek.

A fogyasztói visszajelzések is azt mutatják: sokan keresik az olyan italokat, amelyek ízben gazdagok, de nem törekednek mesterkélt „egészségesnek látszani”. Egyensúlyra törekszenek: jó íz, valódi alapanyag, és transzparens összetevők.

A választás szabadsága éppolyan fontos, mint a trendek követése. Az újhullámos édesítőszeres korszakban egyre többen szeretnének visszatérni a valódi, tiszta, szerethető ízekhez.

A Queen ezért nem csak egy üditőital-márka, hanem egy állásfoglalás is: az ízélmény nem a kompromisszumokon múlik, hanem az őszinteségen.

Kategóriák: Sztorijaink